09 ное
2012
     

 акво носи най-много приходи на »нтернет компаниите

—ъбирането и анализа на персонална информаци€ е най-големи€т източник на печалби за крупните търсачки и социални мрежи


1028 прочитани€, 0 коментара

»нтернетјнализаторите от Boston Consulting са пресметнали, че личните данни на потребителите нос€т на интернет компаниите над 300 млрд. евро годишно.
 рупните социални мрежи и търсачки анализират записите, контактите и за€вките за търсене на своите потребители, а пон€кога дори и кореспонденци€та им, с цел да персонализират рекламата и да повишат директните продажби по »нтернет. Ќеотдавна ≈  задължи Google да преразгледа сво€та политика за събиране и съхранение на лични данни. ¬ противен случай »нтернет гигантът е заплашен от сериозна глоба.
¬ интернет икономиката информаци€та се превръща в основна стока. —поред прогнозите на Boston Consulting, след 8 години интернет услугите ще допринас€т за 8% Ѕ¬ѕ на еврозоната, а гол€ма част от тези услуги ще са свързани със събиране и анализ на персонална информаци€. ¬ публикуван наскоро доклад, анализаторите отбел€зват, че потребителите постепенно осъзнават ценността на своите данни. јнкета, проведена сред 3 хил. европейски »нтернет потребители показва, че повечето от т€х се съглас€ват да предостав€т данни за себе си, само ако получават нещо в зам€на.


от: CIO.bg

 ќћ≈Ќ“ј–» ќ“  

 ќћ≈Ќ“ј–»

“р€бва да сте регистриран потребител, за да коментирате стати€та
" акво носи най-много приходи на »нтернет компаниите"



    

»збрани книги


ѕолезни страници

    ЅёЋ≈“»Ќ»

    ‘ирмите представ€т
     онференци€та iMinds премина под мотото Дƒигитално проучване, което има значениеУ

     онференци€та iMinds премина под мотото Дƒигитално проучване, което има значениеУ

    Ќационални€т офис за технологичен трансфер в сферата на » “ към Ѕј»“ взе участие в десетото издание на конференци€та, което се проведе през октомври в Ѕрюксел