11 ное
2012
     

Времето е пари: Apple заплаща 21 млн. долара за часовников дизайн

Apple плати милиони долари за лиценза на дизайна на известната марка часовници Swiss, за да може да го използва в iOS 6


1458 прочитания, 0 коментара

Луксът да разполагаш с часовник на един от най-добрите производители на часовници – Swiss безспорно струва доста. Ако не вярвате, питайте Apple.

Компанията изброи 21 милиона долара, за да се сдобие с лиценза на дизайна на един от най-символичните часовници на марката Swiss – разположения на редица гари швейцарски шедьовър.

През септември железниците, познати още като SBB, отправиха официално оплакване към дизайна на часовника в iOS 6, който според тях прилича прекалено много на традиционните швейцарски часовници, намиращи се на повечето гари в страната.

Историята на въпросния прословут часовник започва в далечната 1944 г., когато служителят на SBB Ханс Хилфикер става създател на един от съвременните символи на железниците в Швейцария – швейцарския железопътен часовник. Изобретението е толкова впечатляващо по дизайн и качества, че Хилфикер получава награди от Музея на модерните изкуства в Ню Йорк и Лондонския музей по дизайн. В следващите години часовникът набира все по-голяма популярност и се превръща в символ на швейцарската точност, от където идва и прословутата фраза.

SBB постигна споразумение с Apple този месец, но за момента отказват да обявят официалната цена и детайлите п

КОМЕНТАРИ ОТ  

КОМЕНТАРИ

Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Времето е пари: Apple заплаща 21 млн. долара за часовников дизайн"



    

Избрани книги


Полезни страници

    БЮЛЕТИНИ

    Фирмите представят
    Конференцията iMinds премина под мотото „Дигитално проучване, което има значение“

    Конференцията iMinds премина под мотото „Дигитално проучване, което има значение“

    Националният офис за технологичен трансфер в сферата на ИКТ към БАИТ взе участие в десетото издание на конференцията, което се проведе през октомври в Брюксел